سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سونیتو

هنگامی که مگان مارکل و پرنس هری در سال 2016 دوستیابی را شروع کردند ، برخی از بزرگترین سرنخ ها درباره وضعیت دقیق رابطه آنها از طریق جواهرات به دست آمد.

 

در اکتبر همان سال ، قبل از آنکه نخستین بار خبر شود که ستاره آن زمان لباسهای سلطنتی بریتانیا ، ملاقات می کند ، وی در اینستاگرام خود عکس دیداری از دستبندهای مهره ای آبی با آنچه که هری از آن عکس گرفته بود ، پوشید.

 

در ماه نوامبر همان سال ، بازیگر و وبلاگ نویس گرفتار پاپارازی شد که با خرید گل و پوشیدن گردنبند طلای ظریف با یک "H" و "M" کوچک روی آن ، اولین نشانه ای از جدی شدن اوضاع بین این زوج است. .

 

طی یک سال از انتشار آن عکس های مگانی درخشان که دارای گل صد تومانی و گل سرخ منتشر می شود ، او نه تنها در کاخ کنزینگتون با هری زندگی می کرد بلکه این زوج نیز درگیر می شوند ، یک حلقه الماس درخشان 6.5 درخشان که توسط خود هری روی دست چپ او طراحی شده بود.

 

اطلاعات بیشتر: قانون سخت سلطنتی پس از شاهزاده هری فاش شد

 

اطلاعات بیشتر: مگان "نمی تواند صبر کند تا هری را نشان دهد" در هالیوود

 

مگان ظرف یک سال آماده کاخ بود ، اما دوام آن دوام نداشت. تصویر: استیو پارسونز / AP

مگان ظرف یک سال آماده کاخ بود ، اما دوام آن دوام نداشت. تصویر: استیو پارسونز / APSource: AP

 

امروز ، به سختی دو سال و یک سال دیگر ، زوج پرتلاش که برای مطبوعات در باغ غرق شده کاخ نشسته بودند ، از دید عمومی ناپدید شدند. چهارشنبه این هفته خروج رسمی این زوج از کار زندگی سلطنتی مشخص شد. حساب اینستاگرام آنها بسته شده است. آنها هفته ها در ملاء عام دیده نشده اند و اکنون اعتقاد بر این است که آنها در هالیوود زندگی می کنند.

 

در مستندی که در اکتبر سال گذشته منتشر شد ، هری و مگان مصاحبه های عمیقاً شخصی و عاطفی در مورد مبارزات شخصی خود ارائه دادند. دوشس به زندگی تام سلطنتی به تام برادبی ITV گفت: "این سخت است. من فکر نمی کنم کسی بتواند این را درک کند ، اما من با تمام عدالت تصوری نداشتم که درک آن دشوار به نظر می رسد. "

 

سؤال این است که از گذشته نگر ، آیا به اندازه کافی آماده شده بود که مگان را برای انتقال وحشی ، تقریباً غیرقابل تصور از زندگی غیرنظامی به یک موجود سلطنتی آماده کند؟

 

به گفته بیوگرافی سلطنتی کیتی نیکول ، به عنوان روابط زوج در سال 2016 و سال 2017 توسعه یافت ، تیم هری قبلاً در تلاش برای حمایت از مگان بود.

 

"مگان تیم مشاوران هری را کاملاً خوب می دانست و خط ارتباط مستقیمی با رئیس ارتباطات خود ، جیسون کنوف ، و دبیر خصوصی وی ، اد لین لین فاکس داشت ، در واقع به این معنی است که او توانایی ماشین PR روابط عمومی را در پشت سر خود دارد." نیکول در هری می نویسد: زندگی ، ضرر و عشق.

 

"پشت دیوارهای کاخ کنزینگتون" عملیات شاهزاده خانم "در حال حاضر بود. دستیاران هری از همان ابتدا مگان را دوست داشتند و مشتاق بودند هر کاری کنند که بتوانند به او کمک کنند. "

 

نیکول می نویسد که آن مرکز مشاوره قابل اعتماد ، برای راهنمایی و مشاوره ای به مگان فراهم کرده است تا بتواند در دنیای جدید و عجیب و غریبی که خودش در آن پیدا کرده بود ، حرکت کند.

 

در طول سال 2017 ، علائم بیشتری پدید آمد مبنی بر جدی گرفتن هری و مگان. در آوریل همان سال ، وی وبلاگ سبک زندگی محبوب خود The Tig را تعطیل کرد قبل از اینکه فاش شود وی اجاره ماشین خود را در تورنتو کنسل کرده است. در ماه نوامبر ، هنگامی که این زوج اعلام کردند نامزدی خود را اعلام کردند ، تعداد زیادی از مطبوعات به کاخ کنزینگتون برای فراخوان مطبوعاتی شاداب رسیدند.

 

در اوقات خوشحال تر ... در تماس نامزدی دوک و دوشس در نوامبر 2017. تصویر: دانیل لی-الیواس / AFP

در اوقات خوشحال تر ... در تماس نامزدی دوک و دوشس در نوامبر 2017. تصویر: دانیل لی-الیواس / AFPS Source: AFP

 

با وجود این "شاهزاده خانم عملیاتی" ، ورود مگان به دنیای کمیاب سلطنت بسیار سنگین بوده است.

 

در آستانه برگزاری مراسم عروسی آنها در ماه مه 2018 ، ظاهراً همه چیز به راحتی پیش نرفت. خورشید بعداً گزارش می دهد که پیش از روز بزرگ ، مگان تیارا را می خواست که زمردها را نشان می داد و او و هری "ناخوشایند" بودند (کلم paper مقاله) که سؤال از استقلال به این معنی بود که گزینه ای نیست.

 

گزارش شده است که "خودی سلطنتی خوب" گفته است: "پیام ملکه بسیار به مگان نیاز داشت تا در مورد نحوه صحبت با کارمندان فکر کند و مراقب پروتکل های خانواده باشد."

 

بعداً توسط تلگراف (انگلستان) نیز گزارش شد که ، قبل از پوزه های سوسکس ، دوشس کمبریج پس از یک لباس گل دخترانه برای شاهزاده شارلوت ، "در اشک ریخت".

 

علی رغم آنچه که ممکن است در پشت صحنه اتفاق بیفتد ، تنها شش هفته پس از عروسی ، ملکه سیگنال بسیار واضح و قدرتمندی از حمایت از دوشس تازه مخلوق Sussex ارسال کرد و از او دعوت کرد که در یک رویداد در چشایر در کنار هم شرکت کند و خرج کند. شب قبل از قطار سلطنتی. (امتیازی که شاهزاده ویلیام یا هری یا کیت هرگز دریافت نکرده اند.)

 

در روز ، اعلیحضرت و مگان در این سفر با خنده و لبخندی عکس گرفته شدند ، اما روزنامه دیلی میل گزارش داده است که دوشس نتوانسته است از پروتکل پیروی کند.

 

خبرنگار سلطنتی ربکا انگلیسی گزارش می دهد که قبل از درگیری چشایر: "دستیار شخصی قدرتمند ملکه ، آنجلا کلی ، پیامی ارسال کرد که اعلیحضرت وی