سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سونیتو

ما باید در مورد Xbox Series X صحبت کنیم - به طور خاص ، ما باید در مورد نحوه استفاده از این تغییر نسل کنسول صحبت کنیم تا نحوه عملکرد Xbox Achievements اصلاح شود. بله ، این رویارویی مستقیم ضروری است زیرا اگر Xbox One نشانه ای از آن است ، شما هنوز تشخیص نداده اید که از زمان Xbox 360 چه آزاردهنده ای از سیستم دستیابی داشته است.

در حال پخش: همه بازی های Xbox Series X تاکنون تأیید شده اند

بنابراین من اینجا هستم که مودبانه (اما محکم) به شما بگویم چه خبر است. به خاطر سری X ، اکنون به شما دست می یابم و التماس می کنم که سیستم عددی را برای Xbox Achievements وارد نسل کنسول بعدی کنید.

اینگونه نیست که کل سیستم دستیابی Xbox دارای نقص باشد - ما می توانیم بیشتر آن را نجات دهیم! این در واقع یک سیستم عالی برای اکثر موارد است. من دوست دارم که هر دستاورد درصد باز کردن قفل خود را دنبال کند ، بازیکنان را با پینگ ویژه پاداش می دهند وقتی که موفق شوند یک نفر را کسب کنند که کمتر از نرخ تکمیل 10? باشد. همچنین این یک راه بسیار جالب برای دیدن جایی است که دقیقاً اکثر پایه های بازیکن از یک بازی سقوط می کنند. آیا می دانید ، به عنوان مثال ، از همه افرادی که Sekiro را شروع کرده اند: Shadows Die Twice در Xbox One ، فقط 79.99? در واقع به اندازه کافی طولانی بازی کردند تا قفل پروتز Shinobi را باز کند و این تعداد به دلیل شکست اولین رئیس رسمی بازی ، به 39.17? کاهش می یابد. (Gyoubu Masataka Oniwa)؟ این نگاه جالب این است که چقدر آن بازی برای برخی سخت است.

به هر حال ، برای بازگشت به نکته مورد نظر ، با وجود آنچه که به خوبی انجام می دهد ، سیستم Xbox Achievement به دلیل مقادیر عددی Gamerscore که به دستاوردهای انفرادی وصل کرده اید ، بسیار ناقص است. و مسئله این است که ، اگر شما فقط به توسعه دهندگان و ناشران اجازه ندادید که مقادیر عددی فردی برای دستاوردهای بازی های خود را تصمیم بگیرند ، متنفر نیستم ، زیرا گاهی اوقات این شرکت ها این را به خود می گیرند که خلاق و همکار باشند. ارزش را به معنای بیشتر گفت.

گاهی اوقات ، این خوب است. خوبه. و در بعضی اوقات ، خیلی خوب نیست - یعنی هر زمان که کسی فکر کند این مقدار "آه خیلی باهوش" خواهد بود که مقادیر عددی برای دستاوردهای بازی خود را از پنج برابر نکنید. بنابراین ، مگر اینکه یک بازی را کاملاً تکمیل کنید و نمر complete کامل سنتی 1000 امتیاز را بدست آورید ، در نهایت Xbox Gamerscore شما به یک دور خوب تبدیل نخواهد شد.

 

 

من که اغراق آمیز نیستم ، متوقف نشوید مانند من. من شاهد بوده ام که Xbox Gamerscore من به شماره ای تبدیل شود که اکنون پنج بار چند بار قابل تقسیم نیست و هرکدام از لحاظ جسمی دردناک تر از آخرین بوده اند. آیا می دانید چقدر سخت و وقت گیر است که هر زمان که برطرف شود این مشکل را برطرف کنید؟ بعضی اوقات مجبور می شوم خود را مجبور کنم بازی های خود را ادامه دهم که نمی خواهم بازی کنم یا عناوین مبهم ایندی را با دستاوردهای عددی عجیب و غریب بخرم تا بتوانم یک بازی متفاوت را جبران کنم و حتی Gamerscore خود را دوباره جبران کنم.

Doom Eternal آخرین بازی برای آزار من است. هر دستاورد در Doom Eternal پنج نفر به جز دو بخش قابل تقسیم است: "آن را لعنت کن ، آنها آنها را حفظ می کنند" و "این یک شماره جادویی است". اولی برای انجام 33 بازی Glory Kills را در یک اسلات صرفه جویی صرفه جویی می کند ، 33 امتیاز برای شما به دست می آورد ، در حالی که دومی 67 را برای کشتن 666 شیاطین بدست می آورد.

راستش ، من به خصوص Doom Eternal را دوست ندارم. من نمی خواهم بازی Doom Eternal را ادامه دهم. و با این حال ، من هنوز در حال بازی Doom Eternal هستم. چرا؟ از آنجا که اگر می خواهم آن 33 امتیاز یکدست شود ، من مجبور خواهم شد که حداقل 666 دیو را بکشم. و به من نگویید که در عوض دوباره Threes را بارگیری و پخش کنید - من این کار را نمی کنم! من نمی خواهم بازی Threes را ادامه دهم!

پس لطفا مایکروسافت ، این را حل کنید. فقط سیاستی را تصویب کنید که همه دستاوردهای Xbox برای بازیهای Xbox Series X باید توسط پنج قابل تقسیم باشند. من نمی خواهم به خاطر بازی هایی که فقط با آنها انجام شده ام احساس اجباری کنم تا هر زمان که به سیستم وارد شوم و شروع به دیدن hyperventilating نکنم ، می بینم که Gamerscore من شماره اصلی است.

نگران نباشید ، من مطمئن هستم که حتی قبل از انتشار سری X ، Gamerscore را از بیرون خارج کنم - من مطمئن هستم که بسیاری دیگر از دارندگان Xbox که به این امر اهمیت می دهند ، همین کار را خواهند کرد. فقط با آسانتر نگه داشتن آن به ما کمک کنید.

به سلامتی،

جردن رمیه

P.S. همچنین بسیار جالب خواهد بود اگر یادداشت هایی را از Trophies سونی و پلی استیشن برداشته باشید و ردیاب ها را برای بازی ها و DLC آنها از هم جدا کنید - دیدن یک بازی که 100? آن را به طور ناگهانی مشاهده می کنید کمی ناامید کننده می شوید. نه به عنوان فشار دادن یک مسئله به عنوان اطمینان از همه مقادیر عددی توسط پنج قابل تقسیم است ، اما هنوز چیزی است که شما باید آن را اصلاح کنید.